.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابت 333 متسابق قرآنی از فردا در مازندران
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران با حضور 333 متسابق قرآنی از فردا در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز اظهار کرد: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در مازندران از فردا دوشنبه 9 مردادماه به مدت چهار روز در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در دو بخش برادران و خواهران از فردا آغاز و روز پنجشنبه 12 تیر‌ماه با اعلام نفرات برتر به‌کار خود پایان می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه در این رقابت‌ها 152 خواهر و 181 برادر حضور دارند، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء ، حفظ کل، دعاخوانی، اذان، قرائت و ترتیل برگزار می‌شود.

قربانی بیان کرد: خواهران در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و برادران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مراسم فردا دوشنبه 9 مردادماه ساعت 8 صبح با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و اختتامیه پنجشنبه 12 مردادماه ساعت 20 و 30 دقیقه با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران برگزار می‌شود، گفت: مکان برگزاری این دوره از مسابقات مجتمع فرهنگی ورزشی برق شمال در ساری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.